Tänään on syntymäpäiväni. Kivaa!

Didi herätti minut aamulla ja pyysi aamiaiselle. Oli vielä aika hämärää. Olohuoneessa oli katettu hienosti pöytä ja kynttilät paloivat tunnelmallisesti. Didi oli aamulla ehtinyt leipoa kakunkin, kun vielä nukuin. Kakussa oli yksi suuri kynttilä palamassa. Klassinen musiikki soi. Todella ihanaa!

Aamupalan jälkeen puhelin soi. Keule eli Didin kaksoisveli soitti ja lauloi onnittelulaulun. Vähän sen jälkeen soitti Pariisin sisko Marlis ja onnitteli. Kyllä oli prinsessamainen olo näistä onnitteluista ja Didin hemmottelusta.

Päivällä oli kova lumimyrsky. Mustikka-koiruli oli hyväntuulinen ja lepertelin sille paljon ja se nuoleskeli minua ja heilutteli häntäänsä. Neljän aikaan menimme koko perhe metsään lenkille. Myrsky oli tyyntynyt, eikä enää tuiskuttanut. Mukava lenkki. Lisäsin metsäruokinnalle linnuille siemeniä ja talipalloja. Oli mukava olo kotiin tullessa.

Sitten soittivat lapsenlapset. He halusivat kaikki kolme puhua yhtaikaa ja Essi laittoi puhelimen kaiuttimelle. Sieltä kuului onnitteluja ja juttuja. Ihania lapsosia! Minua kehotettiin katsomaan sähköpostiini. Siellä olikin hauska yllätys. Olin saanut sarvikuonon ja kaksi tiikkipuuta lahjaksi WWF:n sademetsäsaarelle. Tietysti minun piti ostaa sarvikuonolle kaveri ja pari puuta lisää. Se on hauska tapa lahjoittaa WWF:n sademetsien suojeluun rahaa. Sarvikuonot ja puut jäävät sinne saarelle muidenkin nähtäväksi.

Nyt voin siis onnitella itseäni sen takia, että minulla on niin ihania perheenjäseniä!