Siis tänäänkö on Naistenpäivä? Ai jaa... hm...
Kamalaa myöntää, mutten löydä sille oikein merkitystä omalla kohdallani. Olen nainen, mutta mitä ihmeen juhlimista siinä on? Mies tai nainen, sama se. Tarvitsisinko tänään kukkia siksi, että olen nainen? En muista koskaan saaneeni. Ei taida Didikään tietää asiasta mitään.

Täytyy ottaa selvää, miksi naistenpäivää vietetään. YK sen on keksinyt. Joten täytyy olla kysymys kehitysmaiden naisista.

Olen jotenkin hoitanut elämässäni asiat niin, ettei ole tarvinnut nurista tiskivuoroista, imuroinnista, roskiksen viemisistä, ruoanlaitosta tai muista arkipäivän askareista. Yrittäjänä en voi valittaa alemmasta palkasta kuin miehillä. Palkkaa tulee tehdystä työstä. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Meillä mies laittaa ruoan ja siivoaakin. Minä pesen joskus ikkunoita.

Minä saan joka aamu aamiaisen sänkyyn. Didi on kultainen mies. Minulla on siis Naistenpäivä joka päivä. :-D