Tanaan on Didikin sairas. Selka vaivaa ja flunssainen olo. Mina olen vienyt hanelle ruoan huoneeseen ja lamminta chaita juotavaksi. Olemme molemmat vahan ressukoita nyt.

Minulla on huono omatunto, kun en tee tarpeeksi toita. Muut uurastavat kovasti. Tosin talla hetkella on 14 eurooppalaista sairaana. Taitavat olla kaikki niita, jotka ovat olleet taalla pidempaan. Joka paiva on tullut lisaa lansimaalaisia ja meita taitaa olla jo yli 200. On paljon uusia kasvoja. Onneksi he voivat jatkaa toita uusin voimin. Kylla tasta urakasta selvitaan, vaikka vanhat kaatuu.

Eilen Didi jarjesti minulle ajan taksi paivaksi "hamaratohtorille". En millaan kerkea googlata taalla, joten olisikohan joku niin ystavallinen ja katsoisi, mita on dunkelfeld-terapia (saksaksi) tai darkfield-terapia (englanniksi)? Mieluummin luen tietysti englanniksi tai oikeastaan kaikkein mieluiten suomeksi.

Sellaiselle tohtorille menen siis kohta. Olen juonut juuri hirveasti vetta. Olen kuullut hanesta aikaisemminkin ja Joe on kehottanut minua menemaan sinne. Han taitaa asua Salzgurgissa, mutta ottaa vastaan myos Muenchenissa. En ymmarra, mita han voi nahda veripisarasta? Minuahan vaivaa lonkka ja selka! No, katsotaan.

Ihanaa, kun kirjoitit Immi Mustikasta. Han on sellainen "vanha neiti", etta saattaa joskus jattaa ruokailut valiin ja nyrpistella kaikille herkuille. Nukkuukin joskus kauneusunia pitkaan jos on valvonut. Vai etta siella biletetaan Heron kanssa! Wow-wow!

Tana aamuna oli harvinaisen vahan sumua. Yleensa aamut ovat kovin sumuisia, niin ettei eteensa tahdo nahda. Nyt on aika kirkas ilma. Lampotiloista en tieda mitaan, mutta sellainen suomalainen kesalampotila taalla on paivisin. Aurinko laskee noin kuuden aikaan illalla, ja laskee nopeasti. Sitten tulee viilea, mutta ei varsinaisesti kylma. Oisin olen joskus vahan palellut. Olenkin ottanut makuupussin kayttoon. Tuntuu lampimammalta. Sukatkin olen pitanyt jalassa. Huoneissa on jotenkin kosteaa ja koleaa oisin.

Aamiainen on aina kello kahdeksalta. Siihen kuuluu puuro, luonnon jogurtti, chapatti (=leipa) ja vesi tai chai. Omat lapseni olisivat hammastyksissaan ja ovatkin, kun kuulevat, etta aitinsa syo kiltisti joka aamu puuroa!

Nyt kasketaan taas pois koneelta. Koskaan en saa rauhassa kirjoittaa juttua loppuun.

Jatkuu joskus.....

Koulujenvalinen lentopalloturnaus alkoi tanaan. Isossa teltassa on musiikkiesityksia illalla